Na návštěvě u....

Na podporu malého a středního podnikání v našem regionu nyní otevíráme ve spolupráci s Tišnovskými novinami a Tišnovskou televizí nový seriál.
V něm vás prostřednictvím reportáží zavedeme do zajímavých regionálních podniků, které známe, spolupracujeme s nimi a můžeme se tedy „zaručit“ za to,
co a jak dělají a že stojí za návštěvu. Většina z nich má i jinou přidanou hodnotu ve svém oboru.
Díky záštitě vedení Tišnova vzniká tento seriál směřující k rozvoji a podpoře podnikatelů na Tišnovsku.

Řeznictví a uzenářství Jůza
Řeznická profese se u Jůzových dědí už po tři generace. První Jůza se řezníkem vyučil v roce 1950, druhý o pětadvacet let později. Vlastní podnik si však otevřeli teprve v roce 2016.
S vlastním podnikáním začínal ve staré stodole sám, později se k němu připojil otec a tchán, oba vyučení a zkušení řezníci, a dnes už v provozu pracuje řezníků pět.
Maso a produkty z něj prodává ve třech vlastních kamenných prodejnách (Březina, Tišnov, nově i Čebín), které několikrát denně zaváží čerstvým zbožím.
v ní odkaz na video a samotný článek (jen s. 19 umíš udělat?)
článek
video https://tisnovskatelevize.cz/2022/01/27/na-navsteve-v-reznictvi-a-uzenarstvi-juza/

Pivovar Květnice

Žádné speciální vzdělání Miloslav Polák neměl. Stačilo nadšení zkusit si doma uvařit své vlastní pivo. Postupně byl jeho pěnivý mok lepší a lepší, kamarádům chutnal. „Po zhruba pěti šesti letech tohoto režimu jsem si řekl, že by nebylo
špatné dělat v životě něco kreativnějšího, než je práce v oblasti informačních technologií. Tak jsem dostal bláznivý nápad, že bych si mohl založit minipivovar,“ zavzpomínal na začátky svého podnikání Miloslav Polák, sládek a majitel Pivovaru Květnice.
článek
video https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=B583-I81e4o&feature=emb_logo

Tišnovská spižírna – environmentální sociální podnik

A tak, jako kdysi před léty, nasype usmívající se prodavačka rozličné koření
nebo třeba mouku do přinesené skleničky a přidá nějaké to slovo navíc z dění
běžného dne. V Tišnovské spižírně na Brněnské ulici zákazník přímo vidí,
co kupuje, a nemusí se orientovat prostřednictvím obalů.
Článek
Video https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=FhyrRRZsRpw&feature=emb_logo

 

Facebook